Vrácení zboží

Nesedí? Nevadí

Záleží mi na tom, abyste byli s mým oblečením spokojeni. Pokud Vám z jakéhokoli důvodu nevyhovuje, máte 14 dní na vrácení zboží.

Vrácení zboží

Nesplnilo moje oblečení Vaše očekávání? Zboží mi můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit. Stačí, když ho nepoškozené zašlete zpět spolu s kopií faktury, na kterou doplníte číslo bankovního účtu, na který vám zašlu zaplacenou částku.

Kompletní, nenošené a nepoškozené zboží včetně visaček zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Michaela Koláčková
Richtrova 143
190 11 Praha 9

Po obdržení a zkontrolování zboží Vám obratem vrátím zaplacenou částku na Váš bankovní účet.

 

Reklamace

Pokud není se zakoupeným oblečením něco v pořádku, dejte mi, prosím, co nejdříve vědět e-mailem na michaelakolackova@email.cz. Nezapomeňte do e-mailu uvést číslo objednávky, která obsahovala reklamované zboží a důvod reklamace (popis závady zboží atd.).

Reklamované zboží mi pošlete zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

Michaela Koláčková
Richtrova 143
190 11 Praha 9

Do balíčku přidejte kopii daňového dokladu a uveďte důvod reklamace.

O průběhu vyřizování reklamace Vás budu informovat telefonicky nebo e-mailem. Udělám vše proto, abych Vám mohla reklamované oblečení nahradit úplně stejným kouskem, tentokrát samozřejmě v bezvadném stavu. Pokud by se to přece jen nepovedlo, vrátím Vám peníze na Vámi určený bankovní účet. 

Na vyřízení reklamace mám ze zákona danou lhůtu 30 dní, snažím se však reklamace vyřizovat co nejrychleji.